Idag..

..satt galoppfattningarna perfekt!!! =)


Kommentarer
Jenny

Hej, sadelträsket är verkligen en mardröm =( har du provet en Albion K2 som jag har? Den finns ju i ny tappning med smalare midja =) Jag skulle gärna oxå ha en med en smalare midja. Även om min är mkt smalare än en M&N....Har haft en sån oxå nämligen, fast till Visette.Jag dreglar på en Amerigo eller varför inte en Childeric =) Jaja när vi vinner på Lotto så kan vi köpa våran drömsadel!
Vill du pröva min sadel så säg till, så kommer jag förbi med den.
Mvh Jenny

Svar: Hej hej =)Ja, jag provar den gärna. Har hört att dom också ska vara ganska breda, men har också hört att m&n ska vara smala, så jag bildar gärna en egen uppfattning ;-). Har ju en Santa Cruz hoppsadel och den är jätte smal och skön att sitta i, men lite hård.
Ha en fin dag
Mvh jessica
Jessica

2013-06-08 @ 03:15:07
URL: http://gesagirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

udinaochjag.blogg.se

En liten dagbok om mig och min Haflinger Udina.

RSS 2.0