Lite allmänt =)

Har inte hänt något speciellt dom senaste dagarna, förutom att Udina blir fet av att titta på gräs ;) Helt otroligt faktiskt, gräset i hagen är nerbetat till i princip ingenting och ändå blir hon tjockare och tjockare. Jag fasar för hur hon ser ut efter att vi varit på semester och hon fått stå i ca 2 veckor......
 
Ja ja, nog om det.
Jag och Evelyn har ridit ut mestadels dom senaste dagarna, och en barbackatur har det blivit =)
Udina är väldigt skön att sitta babacka på i skritt, men eftersom hon är så bred så är det lite svårt i traven. Knäna står ju liksom rakt ut och underbenen hänger ca 5 cm utanför hästen.... och så jag med min balans....he he ser nog lite roligt ut...
 
Igår hade jag inte riktigt tiden till ridning, så Evelyn red henne en liten stund i paddocken.
Det blev några hopp såg jag genom fönstret, 60 cm tror jag. Duktiga e dom =)
 
På Tisdag ska Evelyn träna för Pia med Udina, ska bli roligt. För min del blir det inte träning på några veckor eftersom vi drar till Barcelona på Lördag. Det ska bli riktigt roligt, men jag kommer längta efter ridning, det känner jag redan =)
250 mil enkel resa......får ladda med många ljudböcker och annat att sysselsätta sig med i bilen.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

udinaochjag.blogg.se

En liten dagbok om mig och min Haflinger Udina.

RSS 2.0