Jösses...

Red i paddocken en liten sväng igår. Och himmel vad pigg Udina var =) Vi galopperade varv efter varv efter varv..... och hoppade... och galopperade... Det var såå roligt =) Alex värmde upp henne med lite skritt först medans jag ställde fram hinder. Roligt att se honom rida igen, det var ju ett tag sedan =) Idag red jag och Evelyn ut en sväng. Evelyn red barbacka på Blökk. Pigga hästar var det och en trevlig runda. Några galopper blev det och en del trav, men överlag tog vi det lugnt, ska ju träna i morgon =) Riktigt trevligt är det att titta ut genom fönstret nu också, då vi har 5 islänningar på bete. Det är bara tills på Söndag då dom lite akut behövde bete för en vecka. Och på Fredag kommer dom riktiga hyresgästerna, 2 varmblod och en ridponny. 10 hästar utanför fönstret i 3 dagar.... härligt =). Dom 3 senare skall stanna hela sommaren. Vi har ju haft kor som betat här dom senaste åren men hästar är allt bra mycket roligare, dom rymmer inte lika mycket heller ;) Får se om jag lyckas få upp filmen från igår. Några sommarbilder blir det iallafall.
Alex och Udina
Jag och Udina
Evelyn och Udina
Evelyns senaste dressyrtävling
somriga barn på skolavslutning =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

udinaochjag.blogg.se

En liten dagbok om mig och min Haflinger Udina.

RSS 2.0