Skön förmiddagstur

 Tog en tidig tur ut idag med Evely och Ammy. Det var riktigt skönt, även fast det var kallt. Tog ett tag att värma upp både tår och fingrar efteråt.
Ljust och fint med snö, men INTE roligt med snöstyltor. Trodde ju inte snön skulle komma riktigt än, så Udina har inga snösulor.
Ja ja, den går nog bort snart.
 Den 15 December är Udina och Evelyn anmälda till Julklappshoppning på Tokarp. Det ska bli riktigt spännande =)
Hoppas hon sköter sig bara. Udina vill ju gärna visa vem som bestämmer bland andra hästar, så hon sparkar om någon kommer för nära.
Jag har köpt en fin röd rosett som hon skall ha i svansen, så hoppas vi att folk respekterar detta =)
 
Nu lite bilder =)
 
 Lastträning pågår =)
 
 
 Alex riskerar livet för att jag äntligen skall få lite belysning
 Udina och Evelyn in action =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

udinaochjag.blogg.se

En liten dagbok om mig och min Haflinger Udina.

RSS 2.0