Imponerad, överraskad och glad

Japp, det är vad jag är!
Har ju tittat ganska länge på tränsen på Perfect sit of sweden, tycker att dom verkar väldigt bra, och många skriver att dom gör en otrolig skillnad.
Dom är ju inte riktigt i min prisklass, men tänkte att jag kan ju alltid önska mig ett i julklapp. Kanske är tomten extra snäll i år ;)
Tydligen har JAG varit extrasnäll i år, för vad låg i min julklapp om inte ett Flying change revolution träns!!!
Tack till min fantastiska man!!
 
Nu har jag ridit mitt första pass i det. Har ju läst om alla som lovprisar dessa träns och om den otroliga skillnaden det blir på hästen, men har ju tagit det med en nypa salt. Hur stor skillnad kan ett träns göra liksom.
 
HUR stor som helst!!
Sitter fortfarande i ett litet lyckorus. Hon böjde villigt ner huvudet och jobbade på i en fin form, utan protester. Hon var mjuk och luftig i traven. På ett vanligt tredelat tränsbet som hon i vanliga fall brukar bita tag i och vara ganska okontrollerbar på.
Jag vet, det låter lite för bra för att vara sant, men det ÄR det.
Och då är min omedelbara fråga: Varför i hela fridens namn görs inte alla träns så här? Det är ju ingen raket vetenskap precis. Bara lite annorlunda utformning.
 
Ja, både jag och Udina är supernöjda, och kan verkligen rekomendera dessa träns.
 
Från igår när Evelyn red, innan vi bytte bett.
Nackstycket är jätte brett och utskuret för öronen, och nosgrimman är formad för att inte trycka på kindben och nervutskott.
 
Ha en fortsatt God Jul och ett Gott Nytt År =)
 


Kommentarer
Myran

Säger samma sak om mitt Micklem! Otrolig skillnad =)

Svar: =)
Jessica

2013-12-27 @ 00:01:59
URL: http://myranmagnusson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

udinaochjag.blogg.se

En liten dagbok om mig och min Haflinger Udina.

RSS 2.0