Så glad =)

Det går så bra nu!
Jag och Evelyn är ute och rider rätt ofta nu, och det går så bra. Udina försöker inte ha ihjäl Blökk och är riktigt trevlig. Går fram överallt och, jaa är riktigt trevlig =)
Fritte är bättre också och har börjat äta sitt hö igen =)
 
Idag red vi ut och tog ett par galopper och det var riktigt roligt.
I morgon är det träning för Pia, tjoho!!
 
Förresten, jag har ju ridit två gånger i hoppsadeln nu, och även hoppat ett litet hinder.
Den känns helt ok att rida i, till och med lite smalare än dressyrsadeln, men den ligger inte riktigt still på henne. Får kolla om det går att fixa med lite omstoppning.
 
Från dagens tur =)
 
 
Lite bilder från tömkörningen härom dagen
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

udinaochjag.blogg.se

En liten dagbok om mig och min Haflinger Udina.

RSS 2.0