Torsdag och Fredag

I Onsdags fick Udina vilodag igen. Tänkte longerat henne då jag inte kunde rida, men det ösregnade så motivationen var inte så hög. 
 
I Torsdags tog vi däremot ett pass i paddocken.
Lite serpentiner, bakdelsvändningar och fattningar. Red även igenom LC:2 och det gick riktigt bra.
Fattningarna var hon däremot inte med på, men det kommer gå bättre en annan dag =)
Evelyn fick rida lite sedan. Skritt och trav på fyrkantsspåret. Det gick riktigt bra! Udina längde steget bättre än när jag sitter på =)
 
 
 
I Fredags blev det vilodag för Udina igen eftersom jag, Evelyn och hennes kompis Ammy var på GHS.
Mässan där kan man ju tillbringa en hel dag på, eller två ;). Det blev faktiskt ett inköp, Ett orange Schockemöhle schabrak med matchande lindor =)
Evelyn fick ett par tretorn ridstövlar.
 
Sen blev det hoppning i världsklass, riktigt roligt var det. Synd bara att roffe fick ett nedslag i omhoppningen.
Efter det var det uppvisning från Flyinge i tömkörningskadrilj. Jisses vad duktiga dom var.
Lotterihästarna visades upp också. Skulle inte bli ledsen om jag vann någon av dom.
 
Sen var det show... final i bloggkampen. Det här hade Evelyn sett fram emot. Hon och Ammy hamnade mitt i Tyra och Peders hejarklack med bla Nellie Berntsson, så ja, dom var nöjda.
 
Det var en fantastiskt rolig kväll, och idag är jag riktigt taggad för ett ridpass =)
 
Så här glad blev Evelyn över sina nya ridstövlar =)
 
Enda bilden som blev någorlunda bra.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

udinaochjag.blogg.se

En liten dagbok om mig och min Haflinger Udina.

RSS 2.0