Söndagen 14/4-13

Idag blev det paddocken.
Udina har fått vila 2 dagar pga att hon var så off när jag red sist (det gjorde inte mig så mycket heller med tanke på vädret).
Först blev det lite uppvärmning med serpentiner och bakdelsvändningar. Sedan lite trav på det.
Gjorde några galoppfattningar, det gick sådär.
 
Hon kändes fortfarande slö och motig. Nu var det ju iof ganska varmt ute mot var det har varit, så det kan ju hända att det spelade in. + att hon är lite brunstig.
Ja ja, fick några härliga samlingar i trav iallafall, och serpentinerna gick bra!
Passet idag blev bara ca 20 min. Ingen ide att pressa när det inte känns att hon är med.
 
 
 
 
Några bilder från idag =)
(undra när jag ska sluta luta mig innåt?) ;)
 


Kommentarer
Myran

Fina bilder =)

Svar: Tack, Evelyn var fotograf :)
Jessica

2013-04-14 @ 18:25:08
URL: http://myranmagnusson.se
Jenny

Hej jessica, vad kul att du skaffat en blogg =)då kan jag ju följa dina och Udina framsteg =) Fina bilder!!
Mvh Jenny

Svar: Ja, tänkte det kunde vara lite kul själv att se att det verkligen händer något. Sen har jag ju blivit lite inspirerad av dig =)
Jessica

2013-04-15 @ 04:40:49
URL: http://www.gesagirl.blogg.se
Jenny

Kul att man kan inspirerar någon =)faktiskt väldigt kul att ha sin blogg att läsa tillbaka och se hur mkt man faktiskt gjort =)
Kram Jenny

2013-04-17 @ 16:41:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

udinaochjag.blogg.se

En liten dagbok om mig och min Haflinger Udina.

RSS 2.0