Lyckokänsla =)

 
Det gick så bra idag =)
Red i paddocken och Udina hade sitt nya schabrak på sig. Hon längde traven, ökade traven och vi passerade över bommarna perfekt =)
Det var nog bästa passet hittills, och givetvis hade jag ingen som kunde filma eller ta kort.
Ja ja, underbart var det iallafall.

Jag hade faktiskt sporrarna på idag med, och hon svarade finfint.

Varenda gång vi skulle passera ett hinder som E byggt upp, ville hon över det i stället för vid sidan om, så det ska bli riktigt intressant när vi får vår hoppsadel =)

Galoppfattningarna fungerade bättre idag med, men vi har ju en bit kvar tills det sitter bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

udinaochjag.blogg.se

En liten dagbok om mig och min Haflinger Udina.

RSS 2.0