Idag...

 ....skulle vi tränat för Pia, men det blev framflyttat till i morgon. Då det blåser typ storm valde jag att longera lite idag. Evelyn hade tid att hjälpa så vi övade lite galoppfattningar från rygg. Jag longerade och Evelyn satt på.
Dom flesta tog hon riktigt bra =)
 
Hon var faktiskt piggare i dag också och försökte busa till det några gånger. Hon fick ju mer hö och musli igår kväll plus lite blötlagt lusernpellets, och lite extra musli i morse. Jag väljer att tro att det var det som gjorde det =)
Hon har ju fått långt under vad hon behöver i både protein och energi. Får ha lite bättre koll i framtiden.
Evelyn och Fritte =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

udinaochjag.blogg.se

En liten dagbok om mig och min Haflinger Udina.

RSS 2.0