Andra utmaningen...

Nu skulle man ju kunna tro att efter vår första utmaning, premieringen, så skulle vi inte hitta på något mer med Udina. Det var ju en fruktansvärt påfrestande upplevelse.
Men skam den som ger sig.... Året därpå,2008, visade det sig att Haflingerriks skulle hållas i Gislaved.
Det är ju så nära.... Det kanske inte blir en sån chans till.....
 
Vi åkte!
Kan säga att denna gången var vi 100% mer förberedda, och det gick riktigt bra =)
Nervös var jag visserligen så jag kunde dö, men Udina skötte sig hyfsat. 
 
Det blev inga höjdar poäng denna gången heller, men en upplevelse rikare =)
Skulle dom lägga Haflingerriks i närheten en gång till skall jag definitivt åka och visa henne igen. Nu har hon ju blivit så fin =)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Kul med premieringar och utställningar =) Skulle det bli ett riks i närheten igen så ska jag och Gesa också vara med =) Men det är ju bara lååångt borta hela tiden nu...
Fina bilder Jessica!!!
Med vänlig hälsning Jenny

Svar: Ja, och nu är ju Udina lite mer uppfostrad så det skulle vara kul att åka igen. Även om jag fortfarande inte gillar att köra henne.Riktigt roligt att titta på gamla bilder man inte minns att man har =)
Jessica

2013-04-29 @ 15:23:51
URL: http://gesagirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

udinaochjag.blogg.se

En liten dagbok om mig och min Haflinger Udina.

RSS 2.0