Träning =) =)

I dag var det träning för Pia. Undrade lite hur det skulle gå i värmen, men det gick riktigt riktigt bra. Bara jag har ordning på min sits flyter allt på så himla bra =)
och idag har vi hoppat en liten bana!!!!
Bara två hinder men det blev som en liten bana, och det var SÅ roligt. Udina hoppar nog på vad som helst, trotts en ryttare som kommer ur balans lite då och då ;)
Ja, det var en riktigt bra och rolig träning, och idag var det bjudning!
 
Nu går Fritte och Udina ute på nätterna, så då har jag äntligen lite sovmorgon. Tror dom tycker det är ganska skönt med. Nu är ju bästa tiden, hyggliga temperaturer och inga insekter =)
Smutsgris =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

udinaochjag.blogg.se

En liten dagbok om mig och min Haflinger Udina.

RSS 2.0