Oj...

Vad dagarna går......
I Fredags var jag och Evelyn ute och red en runda jag inte ridit förut. Förutom en liten felridning på sådär 30 minuter, var det en fantastiskt härlig runda. Mysig väg, underbar omgivning och en fantastisk galoppsträcka. Vi njöt i fulla drag =)
 
Jag longerade en liten stund i Lördags, och det gick riktigt bra. I Söndags var det vilodag.
I går Måndags blev det ett pass i paddocken och det gick kanon. Likaså idag. Hon börjar bli riktigt duktig, och jag med =)
Tränar på med sitsen, och det går bättre för varje gång.
Provade galoppfattning i fältsits, och den tog hon direkt, så det betyder att jag måste bli bättre i min sits där. Big suprice....
Om några dagar har jag hoppsadeln, det ska bli riktigt spännande. Ska ju börja hoppa lite småhinder då =)
 
Här är några bilder från idag =)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Myran

En liten dressyrtävling snart kanske? =)

Svar: Hi hi, ja, jag kan säga att jag faktiskt är lite sugen. Men jag och mina nerver, kommer tro att hon stannar och vägrar gå, eller rusar runt, eller hoppar över bommen i transporten, eller ja vad som helst typ =)
Jessica

2013-05-09 @ 18:41:35
URL: http://myranmagnusson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

udinaochjag.blogg.se

En liten dagbok om mig och min Haflinger Udina.

RSS 2.0